loading...
سایت تفریحی دودکش|بزرگترین پورتال سرگرمی وتفریحی ایرانیان
ADMIN بازدید : 39 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

"عارف لرستانی" بازیگر "مجموعه ویلای" من در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: به ندرت از سوی تلویزیون پیشنهادی به من می شود و همچنان مشغول ایفای نقش در آثار "مهران مدیری" هستم. 
  
وی افزود: متاسفانه تلویزیون با کمبود بودجه مواجه است و ما به عنوان هنرمند و بازیگر که فقط شغل مان این بوده از دست مردم بهتر پول می گیریم. 
  
"لرستانی" با اشاره به کار با "مهران مدیری" و خلاقیت او تصریح کرد: "مهران مدیری" فردی خلاق و باهوش است که هیچگاه برای جذب مخاطب تلاش نکرده و همیشه مردم به سوی کارهای او جذب شده اند. 
  
این بازیگر ادامه داد: "مهران مدیری" مادرزادی فردی طناز و خلاق در ارائه ی هر گونه اثری است و معتقدم صدات او باعث خلق آثاری ماندگار در اذهان می شود. 
  
*فضا سازی کارهای "رضا عطاران" هم خوب است
  
لرستانی با اشاره به فضا سازی آثار ساخته شده توسط "رضا عطاران" گفت: فضا سازی طنز در آثار مهران مدیری قوی تر از "رضا عطاران" است و کارهای "مدیری" بیشتر به دل می نشیند. 
  
وی ادامه داد: "مهران مدیری" در ابتدا فضا سازی می کند و بعد زاویه دوربین خود را مشخص خواهد کرد ولی بسیاری از کارگردانان دیگر ما فقط عاشق دوربین و کاشتن ان هستند. 
  
*"قهوه تلخ" را بیشتر دوست دارم 
  
بازیگر مجموعه "قهوه تلخ" تصریح کرد: من "قهوه تلخ" را بیشتر از "ویلای من" دوست دارم ولی زمانی که با مردم برخورد می کنم متوجه می شوم که "ویلای من" هم پسندیده اند. 
  
وی خاطرنشان کرد: دوست دارم همیشه با "مهران مدیری" کار کنم و امیدوارم با آمدن بودجه بیشتر به صدا و سیما در تلویزیون هم فعالیت خود را بیشتر کنم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سایت چطور بود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 65
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 463
  • بازدید ماه : 581
  • بازدید سال : 1,647
  • بازدید کلی : 11,348