loading...
سایت تفریحی دودکش|بزرگترین پورتال سرگرمی وتفریحی ایرانیان
ADMIN بازدید : 43 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)

ن شرلی هم نشدیم

یکی ازمون بپرسه

 تکرار غریبانه روزهایت چگونه گذشت؟



س م س جدید شهریور 92
sms jadide shahrivare 



گفت: حالت را نمی پرسم می دانم که خوبی

 عکس هایت همه با لبخندند!

نمی دانست عکاس که می گوید سیب

 من یاد حماقت حوا می افتم و پوزخند میزنم



س م س جدید شهریور 92
sms jadide shahrivare 



تو به افتادن من درخیابان خندیدی

و من تمام حواسم به چشمان مردم شهر بود

که عاشق خنده ات نشوند



س م س جدید شهریور 92
sms jadide shahrivare 

مشق شب:

واسه کسی بمیر که واست تب کنه!

هزار بار تا آخر عمر



اس ام اس جدید شهریور 92
sms jadide shahrivare 



لات دیوانه ای را گفتند :

چه خواهی ازخدای خویش ؟

 گفت : عقل سالم خواهم تا به عشق رفیقم دوباره دیوانه شوم



س م س جدید شهریور 92
sms jadide shahrivare 



خدایا یادت هست؟

دستشو گرفتم آوردم پیشت

گفتم من اینو می خوام!

گفتی این نه بهتر از اینو برات گذاشتم کنار

پامو کوبیدم رو زمین و گفتم من همینو می خوام

آروم توی گوشم گفتی آخه اون از من قول یکی دیگه رو گرفته!



س م س جدید شهریور 92
sms jadide shahrivare 



از دست دادن هر انسانی که دوستش می داشتم آزاردهنده بود 

 گرچه اکنون متقاعد شده ام که هیچکس کسی را از دست نمی دهد

 زیرا هیچکس مالک کسی نیست

 این تجربه واقعی آزادی است :

 داشتن مهمترین چیزهای عالم بی آنکه صاحبشان باشی



س م س جدید شهریور 92
sms jadide shahrivare


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سایت چطور بود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 65
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 441
  • بازدید ماه : 559
  • بازدید سال : 1,625
  • بازدید کلی : 11,326